W trójwymiarze

Projekty 3D

Poniższe projekty wykonałam w Blendrerze (większość).

Bewilderbesta modelowałam (rzeźbiłam właściwie) w Sculptis (darmowa, okrojona wersja Z-brush).

Obudowę do ZX-UNO… To szczerze nie pamiętam – albo w jakimś online toolu do przygotowania projektów 3D do druku na drukarkę, albo w FreeCad3D (ostatnio wszystko do druku 3D staram się modelować w tym narzędziu).

Widoki 3D planów domu i sam dom z zewnątrz – też w jakimś narzędziu do urządzania domów. Natomiast rendery wnętrz są mojego projektu i zrobiłam je w Blenderze (bez post-processingu, dlatego widać szumy)

Animacje

Poniższą animację wykonałam na konkurs (którego nie wygrałam :P). Wiele bym w niej poprawiła, ale byłam ograniczona czasem 🙂

Konkurs polegał na wymyśleniu animacji do 11-sekundowego fragmentu audio z filmu. Należało też wykorzystać silnik Unreal Engine i Metahumans (które wtedy były nowością).